فریزر صندوقی

تاریخ ارسال : 1400/06/06

صنایع برودتی یخچالسازان تولید کننده انواع فریزر صندوقی خانگی درب شیشه ای و استیل طرح قدیم


فریرز های صندوقی یخچالسازان

فریزر صنعتی یکی از پرکاربردترین وسایل سرمایشی و یخ سازی در صنعت های مختلف است.
فریزر صنعتی درصنایع دامداری و دامپروری، داروسازی، غذاسازی و… جهت نگهداری طولانی مدت مواد مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع استفاده دارای قدرت موتور، کمپرسور، ابعاد و اشکال مختلف می باشد.

فریزر های صندوقی صنعتی یکی از انواع فریزر است که از نظر ظاهری شبیه به یک صندوق است و درب آن رو به بالا باز می شود. این نوع فریزر مناسب برای نگهداری دارو، گوشت، سبزیجات و میوه های یخی می باشد.

فریزر های صنعتی دستگاهی برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی است که بسته به نوع مواد درجه ی انجماد و خنک کننده ی قابل تنظیمی بر روی آن نصب است. این دستگاه اغلب برای موارد صنعتی به کار می رفته اما هم‌اکنون در برخی از منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می‌توانید در بازارهای یخچال صنعتی مدل‌های متفاوتی از انواع فریزرهای صندوقی را مشاهده کنید.

همچنین با فریزر صندوقی شما فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی نیمه آماده و یا آماده دارید و می‌توانید آنها را از چند روز قبل خریداری کرده و در آن نگگهداری کنید و در هنگام مهمانی فقط آنها را گرم کنید.

به همین دلیل با داشتن اطلاعات کافی از مشخصات فریزرهای صندوقی می‌توانید انتخاب درستی در هنگام خرید داشته باشید.
سعی کنید فریزر صندوقی را از میان برندهای معتبر موجود در بازار انتخاب کنید، چرا که خرید از برندهای نامعتبر مشکلات زیادی را در هنگام گارانتی و خدمات پس از فروش ایجاد می‌کند.

شما می توانید در بازار یخچال های صنعتی انواع فریزر صندوقی مانند: فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی هایپری را مشاهده کنید و شما عزیزان میتوانید برای مدت طولانی مواد غذای خود را در آن نگهداری کنید.

انواع فریزر صندوقی صنعتی
فریزر صندوقی خانگی
فریزر صندوقی درب شیشه ای
فریزر صندوقی استیل


 

https://yakhchalsazan.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%aa%db%8c/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c/

صنایع برودتی یخچالسازان

صنایع برودتی یخچالسازان تولید کننده انواع یخچال و فریزر صنعتی

yakhchalsazan company

نویسنده

3

مقاله

1400/06/06

تاریخ ایجاد